شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

نرژی گستر سعدی, ژنراتور , موتور ژنراتور , موتور دیزلی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

ژنراتور لینز:

ما در فروشگاه سعدی طیف وسیعی از ژنراتور لینز را ارائه می دهیم. ما به عنوان نمایندگی ژنراتور ، سالهاست که ژنراتور لینز خود را به تعدادی از مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهیم. مهم نیست که شما چه نیازهایی دارید ، ما یک ژنراتور لینز با کیفیت بالا را به شما ارائه خواهیم داد. تمام ژنراتورهای Linz ، با بهترین کیفیت ارائه می شوند. تیم ما به شما کمک می کند تا بهترین راه حل را متناسب با نیاز و بودجه خود پیدا کنید ، برای اطلاعات بیشتر امروز با تیم ما تماس بگیرید.

چرا از یک ژنراتور لینز استفاده می کنیم؟

این روزها مشاغل بسیار متکی به برق هستند ، اگر یک شرکت دچار قطعی برق یا مسئله مشابه شود ، می تواند هزاران پوند از دست بدهد. یکی از مواردی که می تواند برای اطمینان از محافظت از مشاغل مورد استفاده قرار گیرد ، ژنراتور آماده به کار است ، Linz می تواند این ویژگی را به همراه ژنراتوری که دارای سوئیچ تغییر خودکار است ، فراهم کند.

درست مانند بیمه ، که برای اکثر شرکت ها ضروری است ، یک تولید کننده راهی است برای تضمین اینکه در صورت قطع برق به طور عادی می تواند تجارت شما را ادامه دهد ، نگرانی در مورد توقف خطوط تولید و توقف فعالیت وجود ندارد ، ژنراتور لینز شروع خواهد شد و هیچ چیز از دست نخواهد رفت. مانند بیمه ، شما امیدوارید که هرگز نیازی به استفاده از آن نداشته باشید ، اما اگر بدترین اتفاق رخ دهد ، خوشحال خواهید شد که آنجاست.

تعمیرات ژنراتور Linz

اگر به دنبال متخصصان تعمیرات ژنراتور Linz هستید ، پس در جای مناسب آمده اید. تیم ما در زمینه تعمیر و نگهداری ژنراتور شما متخصص هستند. وقتی نوبت به تعمیر ژنراتور Linz می رسد فروشگاه سعدی تیمی است که می تواند تماس بگیرد ، اگر می خواهید در مورد ژنراتور خود و تعمیرات احتمالی احتمالی آن ، مشاوره تخصصی داشته باشید ، امروز با ما تماس بگیرید.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است ژنراتور Linz شما خراب شود ، برخی از این دلایل عبارتند از:

خرابی باتری

سوخت آلوده

فیلتر سوخت مسدود شده

عدم سرویس دهی

استعمال مفرط

همانطور که می بینید دلایل زیادی در مورد خرابی ژنراتور لینز وجود دارد ، این نیز دلیل دیگری است که در صورت نیاز به تعمیرات ژنراتور در سراسر انگلستان باید با ما تماس بگیرید.

قطعات یدکی ژنراتور لینز

هنگامی که نوبت به تعمیر و نگهداری ژنراتور Linz شما می رسد ، ما سالها تجربه در تولید ژنراتور و شهرت ارائه خدمات بی نظیر هر از چندگاهی را داریم.

ما طیف وسیعی از قطعات یدکی ژنراتور Linz را به مشتریان در سراسر انگلستان ارائه می دهیم. تمام قطعاتی که ما ارائه می دهیم از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و به همان اندازه اصلی طراحی شده اند. مهم نیست که شما چه نوع ژنراتور Linz داشته باشید ، ما محدوده ای را تهیه می کنیم که با بسیاری از مدل ها سازگار است. اگر قطعات مورد نظر شما را نداریم ، مطمئن باشید که تیم متخصص ما را فراخوانی می کند که تمام تلاش خود را برای به دست آوردن قسمت خاصی که شما نیاز دارید انجام خواهد داد.


دیزل ولو

دیزل ولو :

دامنه تولید موتور دیزل ولو پیشرفت های بسیاری را در طول سال ها که مورد تحقیق بوده است را به دنبال داشته است. دیزل ولو بالاترین استانداردها را رعایت می کنند و هر موتور قبل از رسیدن به بازار ، به شدت آزمایش می شود. شرکت ها معمولا دیزل ولو را با پشتیبانی کامل و بسیار بالا برای فروش عرضه می کنند تا مشتریان بابت اینکه اگر بعد از خرید مشکلی برای دیزل ولو به وجود آمد نگرانی نداشته باشند.با انتخاب دیزل ولو برای پشتیبانی ، به موتورهای پیشرو در بازار و تیمی از تکنسین ها ، مهندسین و فروشندگان برای تهیه قطعات و خدمات دیزلی دسترسی خواهید یافت تا تجهیزات دیزل ولو شما برای شما به راحتی انجام شود. کلیه موتورهای دیزل ولو دارای ضمانت کارخانه ای هستند.

با انتخاب دیزل ولو ، شما از فناوری اثبات شده و در زمینه هایی مانند بروزرسانی ، اقتصاد ، انعطاف پذیری و مهندسی انتشار استفاده می کنید. با دیزل ولو ، شما برای همه چیز یک مخاطب واحد دارید: موتورها ، درایوها ، پروانه ها ، ابزارها ، لوازم جانبی ، خدمات و ضمانت ها.دیزل ولو از تقاضای تجهیزات صنعتی بهره برداری و نیاز به قوام ، قابلیت اطمینان ، سهولت نگهداری و پشتیبانی حرفه ای قدردانی می کند.

موتورهای دیزل ولو ترکیب کاملی از تطبیق پذیری و قدرت هستند. موتورهای دیزل ولو قابل تنظیم ، مقیاس پذیر و قابل اعتماد هستند. موتورهای دیزل ولو موتورهایی را که با عناصر حرکت می کنند ، چرخان ، رول ، پروانه ، آسانسور و نیرو می دهند. برای قابلیت اطمینان ، به روز و کل پایداری اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی انتخاب دیزل ولو درست ترین انتخاب است.

آیا می دانید دیزل ولو در دو سال گذشته در صدر فروش موتورهای صنعتی و فروش قرار داشته است؟ دامنه دیزل ولو یک موتور دیزلی قدرتمند ، قابل اعتماد و از نظر اقتصادی همه کاره است که بر روی طراحی معتبر ولو درون خط شش قابل اعتماد ساخته شده است. طراحی اقتصادی دیزل ولو و سوخت کارآمد در صنعت از موتور این هنر را ارائه می دهد که به دلیل هزینه کل مالکیت و حداکثر ماندگاری مشهور است.

"تعمیر و نگهداری ماشین آلات بین این محصول و فناوری جدید بسیار طولانی تر است ، بنابراین به معنی خرابی بسیار کمتری است." موتورهای صنعتی دیزل ولو که به طور مداوم به سمت راه حل های پایدار کار می کنند ، همه به عنوان بخشی از یک پلتفرم مشترک طراحی شده اند.استفاده از دیزل ولو به معنی یک دور موتور ضد آینده با رابط های موتور و معماری برد است که مطابق با مراحل مختلف انتشار است.: "همچنین امکان وجود موتورهای دارای درجه بالاتر انتشار در انتشار بیشتر برای آسمان های پاک و محیط وجود دارد ، بنابراین آنها چیزهایی هستند که ما در نظر می گیریم ، در بالای خروجی گشتاور بالا و قوی و کارآمد در سوخت. باید گفت یکی از اهداف تولید دیزل ولو سازگاری با طبیعت و رعایت بهداشت طبیعی بوده است. پس می توانیم ببینیم که در تولید و ساخت دیزل ولو تقریبا به تمامی جووانب فکر شده است.

دیزل ولوو

دیزل ولوو موتورهای با راندمان بالا هستند که قابلیت اطمینان فوق العاده ای را برای حداکثر زمان به روز فراهم می کنند. مزایای انتخاب دیزل ولوو پنتا بسیار است:

· قابلیت اطمینان بالا

· پذیرش بار زیاد

· افزایش زمان به روز

· کاملاً طبقه بندی شده

· نصب آسان

· راندمان سوخت بالا

· تولید گازهای گلخانه ای کم

· هزینه کم مالکیت

· طراحی داخلی ، مونتاژ و آزمایش داخلی

دیزل ولوو از 62 تا 508 کیلو وات - با موتورهای دیزلی قابل اعتماد ، ژنراتورهای سازگار و سیستم های مانیتور کاملاً آزمایش شده و نصب آنها آسان است. دیزل ولوو همچنین برای نصب های متعدد در پیشران هیبریدی دیزل برقی ایده آل هستند.


دیزل ولوو تأیید شده توسط جوامع اصلی طبقه بندی هستند و می توانند با گواهی محصول تحویل داده شوند. علاوه بر قابلیت اطمینان بالا ، دیزل ولوو مزایایی از قبیل سرویس دهی آسان و نصب ، سرویس پذیری بالا ، راندمان سوخت و میزان انتشار پایین نیز دارد.

مزایای دیزل ولوو:

انتخاب دیزل ولوو برای تولید نیروی الکتریکی شما به معنای اولویت بندی قابلیت اطمینان بالا و راندمان سوخت است. موتورهای دیزل ولوو نه تنها تمام نیازهای جامعه و اپراتورهای OEM را برآورده می کنند ، بلکه به لطف شبکه جهانی فروش خدمات جهانی ولوو پنتا ، خدمات گسترده ای برای بهینه سازی سرمایه گذاری شما نیز ارائه می دهند.

دیزل ولوو آماده نصب است:

دیزل ولوو کامل و آزمایش شده - آماده نصب

دیزل ولوو به صورت کامل و آزمایش شده تحویل داده می شود و آماده نصب است. در مرکز آزمایش ولوو پنتا ، دیزل ولوو ها طبق شرایط استاندارد ، کاملاً آزمایش می شوند. هر واحد قدرت تنها یک برنامه آزمایش جامع را پشت سر می گذارد که شامل پذیرش بار و شروع خودکار علاوه بر تست در حال اجرا و تأیید کلاس دیزل ولوو نیز می باشد.

دیزل ولوو دارای سیستم های نظارت کاملاً سازگار

سیستم کنترل و مانیتورینگ ولوو پنتا بر اساس پروتکل Modbus ساخته شده است و مجهز به تعداد زیادی از مخاطبین سخت افزار است. این امکان یکپارچه سازی سریع و ایمن را با بیشتر تابلوهای برق و سیستم های مدیریت انرژی موجود در بازار فراهم می کند. سیستم نظارت و طیف وسیعی از عملکردهای دیزل ولوو به عنوان مثال شروع خودکار ، خاموش و هشدار دهنده - مطابق با تمام استانداردهای بین المللی است.

بارگیری زیاد دیزل ولوو:

با وجود موتورهای دیزل ولوو، شما به خروجی کامل نیرو دسترسی دارید. به لطف گشتاور کم رده بالا ، آنها بلافاصله به هر بار مشخص پاسخ می دهند و نیروی مورد نیاز را تحویل می دهند.

سیستم های کنترل انعطاف پذیر

پلت فرم الکترونیکی MCC واسط قدرتمندی برای مدیریت دیزل ولوو است. به عنوان مثال ، نصب های متعدد و به اشتراک گذاری بار کارآمد است. رابط CAN باز ، بدون سیستم کنترل به شما موتور تحویل می دهد. گزینه های مختلف با یا بدون فرستنده و سوئیچ خاموش وجود دارد.

سرویس آسان

اساس ولوو پنتا موتورهای دیزلی روان است. در طراحی کم حجم ، آنها فضای کمتری را در موتورخانه اشغال می کنند و دسترسی خوب آنها با نقاط سرویس سرویس و نگهداری را آسان می کند. بیشتر موتورها از ابزارهای تشخیص رایانه ای استفاده می کنند که ردیابی خطا را تسهیل می کند.


دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو به چه دیزلی گفته می شود؟

با توجه به تخصص در زمینه دیزل ژنراتور ، ما در حال ارائه طیف کیفی از دیزل ژنراتور ولوو استفاده شده هستیم. دامنه ارائه شده دیزل ژنراتور ولوو طبق استانداردهای بین المللی با استفاده از بهترین اجزای با کیفیت دیزل ژنراتور ولوو که تحت هدایت تیم خبره فروشندگان ما، تاجر و تأمین کننده است. دامنه ارائه شده ما برای رفع نیازهای گسترده در زمینه دیزل ژنراتور ولوو برای مشتریان محترم در مشخصات مختلف موجود است. علاوه بر این ، مشتریان دیزل ژنراتور ولوو می توانند از طیف وسیعی از ما در گزینه های سفارشی و قیمت های پیشرو دیزل ژنراتور ولوو در بازار بهره مند شوند.

محصول ارائه شده دیزل ژنراتور ولوو از فروشندگان معتبر بازار تهیه می شود. دیزل ژنراتور ولوو توسط فروشندگان ما با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته مطابق با استانداردهای تعیین شده کیفیت تحت نظارت کنترلرهای کیفیت تولید می شوند. محصول دیزل ژنراتور ولوو به دلیل ویژگیهای متنوع خود مانند کارایی بالا ، راندمان بهینه ، طراحی محکم و ماندگاری طولانی پذیرفته شده اند. علاوه بر این ، ما مطابق با نیاز مشتریان ، دیزل ژنراتور ولوو را در مشخصات مختلف ارائه می دهیم.

گام مهمی را در پیش گرفته است. TWD1645GE 16 لیتری طراحی شده است تا 10 درصد قدرت بیشتری را در مقایسه با مدلهای قبلی دیزل ژنراتور ولوو تولید کند تا بتواند منبع قدرت مستقلی مستقل در سطح جهانی داشته باشد. تنظیمات rpm قابل تعویض دیزل ژنراتور ولوو بدان معنی است که می توان از آن در هر جای دنیا استفاده کرد.

جورجیو پاریس ، رئیس بخش صنعتی ولوو پنتا می گوید: "این یک حرکت هیجان انگیز برای راه اندازی بالاترین چگالی نیرو در کلاس خود است." وی افزود: "ما با پیشنهادهای پیشرو در بازار ، استاندارد جدیدی در تولید دیزل ژنراتور ولوو ایجاد می کنیم. دیزل ژنراتور ولوو مجهز به آخرین ویژگی های ما است که به ما این امکان را می دهد تا بیشترین نیرو را در هر لیتر جابجایی از هر موتور 16 لیتری در بازار تحویل بگیریم.

تراکم قدرت پیشرو در بازار

کریکور ابراهیم ، مدیر محصول دیزل ژنراتور ولوو در بخش تولید برق می گوید: "ما با پیشرفت فناوری خود و اضافه کردن ویژگی های جدید به این سطح از چگالی توان پیشرو در بازار رسیده ایم." "ما می توانیم قدرت بیشتری را از موتورها استفاده کنیم و مشتریان طیف وسیعی از مزایا را خواهند دید."

از ویژگی های جدید دیزل ژنراتور ولوو این خودرو می توان به شارژرهای دو مرحله ای و پیستونهای فولادی با درجه بالا برای چگالی توان عالی اشاره کرد. احتراق بهینه شده با انژکتورهای فشار قوی الکترونیکی دیزل ژنراتور ولوو و در نتیجه راندمان سوخت بالا و میزان انتشار کم اگزوز. سیم کشی به روز شده ، برای عایق بندی مطلوب در محیط های سخت؛ بسته خنک کننده دو مدار؛ و یک سیستم کنترل پیشرفته موتور.

دیزل ژنراتور ولوو را می توان برای برق اولیه استفاده کرد ، در مکان هایی مانند سایت های ساختمانی که منبع تغذیه برق وجود ندارد و به عنوان قدرت آماده به کار ، برای سایت هایی مانند بیمارستان هایی که در صورت قطع برق معمولی نیاز به تأمین برق دارند.

دیزل ژنراتور پرکینز چه کاربردی دارند؟

دیزل ژنراتور پرکینز چه کاربردی دارند؟

یک دیزل ژنراتور پرکینز برای استفاده در شرایطی که منبع تغذیه مداوم باشد توصیه می شود ، یعنی در مواردی که سیستم ها باید بدون وقفه کار کنند. از این رو دیزل ژنراتور پرکینز به طور گسترده در حوادث ، هایپرمارکت ها ، ساخت و سازها ، بیمارستان ها و بسیاری از زمینه های دیگر که انرژی در آنها ضروری است استفاده می شود.

برخی از مزایای یک دیزل ژنراتور پرکینز را بدانید:

در مقایسه با ژنراتور بنزین ، دیزل ژنراتور پرکینز از نظر قدرت حفظ و اقتصادی تر است زیرا بنزین نوع سوخت گران تری نسبت به دیزل است.

موتور دیزل ژنراتور پرکینز از مصرف کمتری برخوردار است و به راندمان بیشتر کمک می کند ، که از آن جهت که به طور مداوم کار می کند بسیار مهم است. دیزل ژنراتور پرکینز از دوام بیشتری برخوردار است.

دیزل ژنراتور پرکینز تجهیزاتی هستند که مقاومت بیشتری نشان می دهند و همچنین قدرتمندتر هستند.

از آنجا که دیزل ژنراتور پرکینز برای مدت زمان طولانی تری مورد استفاده قرار می گیرند سودآورتر از ژنراتورهای بنزینی می شوند.

چرخه عمر دیزل ژنراتور پرکینز نسبت به ژنراتور بنزین طولانی تر است.

یک دیزل ژنراتور پرکینز، همانطور که در بالا گفته شد، در مقایسه با موتورهای بنزینی چرخه عمر طولانی تری دارد. با این حال ، تعمیر و نگهداری مناسب برای عملکرد صحیح ، بدون فراموش کردن انجام تمام بازرسی های برنامه ریزی شده ضروری است.

مزایا و انتخاب دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور سازگار با Perkins را به تصویب می رساند و Perkins Engines Pte Ltd یکی از اولین شرکتهای تولید کننده ژنراتور مجموعه در جهان است. دیزل ژنراتور پرکینز سیستم احتراق منحصر به فرد را با دارا بودن پویای خوب و حفظ روغن به تصویب می رساند و میزان انتشار آن با همان قدرت به سطح پیشرفته محصولات داخلی می رسد.

دیزل ژنراتور پرکینز از سوخت دیزل و گاز طبیعی به عنوان سوخت استفاده می کنند و با داشتن اقتصاد ، قابلیت اطمینان و دوام در صنایع مختلف مورد استفاده گسترده قرار می گیرند و مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب دیزل ژنراتور پرکینز

قبل از انتخاب ژنراتوری که برای شما مناسب باشد ، باید مقدار انرژی مورد نیاز خود را ارزیابی کنید. به عبارت دیگر ، بار شما برای تأمین قدرت خرید ژنراتور چقدر است که بستگی به استفاده شما از تجهیزات شما با ژنراتور دارد. در بازار تعداد زیادی مارک تولید کننده با قیمت های مختلف و KVA متفاوت وجود دارد. بنابراین بسیاری از ژنراتورها برای کشور های مختلف وارد کشور می کنند و به عنوان مثال در بازار ایران می فروشند.

اگر ژنراتور بدون سایبان اجرا شود ، بنابراین ژنراتورها عمر طولانی و ایمنی ندارند و همچنین آلودگی هوا در محیط زیست نیز روی ژنراتورها تأثیر دارد. سایبان و کاهش صدای ژنراتور در دیزل ژنراتور پرکینز وجود دارد که به دیزل ژنراتور پرکینز و کاربر این اجازه را می دهد تا هر دو از این مزایا استفاده کنند همچنین بیشتر سیستم اعلام خطر زنگ خانه که فقط با برق کار می کند با استفاده از دیزل ژنراتور پرکینز هیچگاه از کار نمی افتد.

مجموعه های دیزل ژنراتور کوپله فابریک

مجموعه های دیزل ژنراتور کوپله فابریک

دیزل ژنراتور کوپله فابریک در واقع یکی از زیر مجموعه های دیزل ژنراتور ها می باشد که در دنیای صنعتی دارای کاربردی و استفاده گسترده و مهمی را به خود اختصاص داده است. دیزل ژنراتور کوپله فابریک در معرض بارهای متغیر و شرایط محیطی به چالش کشیده مانند ارتعاشات و دمای شدید قرار دارند. در نتیجه ، سیستم های عایق دیزل ژنراتور کوپله فابریک باید بسیار قابل اعتماد باشند. سبد عایق بندی گسترده ون رول مواد مناسب را برای پاسخگویی به نیازهای چالش برانگیز مجموعه های دیزل ارائه می دهد.ما محصولاتی را برای سیستم عایق کاری ولتاژ کم و ولتاژ بالا برای دیزل ژنراتور کوپله فابریک ارائه می دهیم.

خروجی ولتاژ دیزل ژنراتور کوپله فابریک در دیزل ژنراتورها از 440 ولت تا 13.8 کیلو ولت متغیر است. انواع سیستم عایق در دسترس است ، و به دو دسته مختلف تعلق می گیرد:

عایق ولتاژ کم - به طور معمول تا یک ولتاژ خروجی 690 ولت ، این سیستم دیزل ژنراتور کوپله فابریک بر اساس یک تصادفی یا به شکل طراحی سیم پیچ زخم ساخته شده اند.

عایق کاری ولتاژ بالا - برای خروجی ولتاژ تا 13.8 کیلو ولت ، سیستم دیزل ژنراتور کوپله فابریک براساس طرح سیم پیچ شکل-زخم ، هر دو در اشباع فشار خلا (VPI) و غنی از رزین (RR) ساخته شده اند.

ما به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکتهای صنعتی روی محصول دیزل ژنراتور کوپله فابریک تمرکز می کنیم.محصولات و تنها شرکتی كه طیف کاملی از محصولات عایق را ارائه می دهد ،کامپوزیت ها ، مشاوره ، آزمایش و خدمات برای ماشین های برقی مانند مجموعه های دیزل ژنراتور کوپله فابریک (همچنین به عنوان ژنتز شناخته می شود).

بیش از 100 سال است که ما در این زمینه (دیزل ژنراتور کوپله فابریک) کمکهای چشمگیری انجام داده ایم. بازار ، در حال توسعه تعدادی از محصولات بسیار خلاقانه است که هر دو را فعال کرده اند

دیزل ژنراتور کوپله فابریک باعث افزایش مداوم در تولید برق و ماشینهای مناسب است.

مشتریان از مزایای دیزل ژنراتور کوپله فابریک استفاده می کنند:

»دیزل ژنراتور کوپله فابریک یک منبع واحد برای همه مواد عایق

»تخصص کاملی از تولید برق و انتقال به بهره برداری کارآمد آن

»سازگاری اثبات شده دیزل ژنراتور کوپله فابریک با کلیه مؤلفه های سیستم

»تست در فون رول هر دو ماده و سیستم

»مشاوره در مورد برنامه ها و فناوری ها

»آموزش مواد و سیستم های عایق مربوط به دیزل ژنراتور کوپله فابریک

استفاده خصوصی از دیزل ژنراتور کوپله فابریک صنعتی که طول آنها تا 10 متر طول و وزن دارد.

دیزل ژنراتور کوپله فابریک دارای عملکرد قابل اعتماد و طولانی مدت می باشد. سیستم عایق بندی و مواد مورد استفاده برای دیزل ژنراتور کوپله فابریک دستگاهها در اصل مشابه با ژنراتورهای معمولی هستند و باید با دقت انجام شوند. به منظور پاسخگویی به نیازهای خاص دیزل ژنراتور کوپله فابریک بسیار با کارایی بالا انتخاب شده است.

خروجی ولتاژ یک دیزل ژنراتور از 440 ولت تا 15 کیلو ولت متغیر است. انواع سیستم های عایق در دسترس هستند و می توانند بر اساس دو نوع مختلف طبقه بندی شوند.

1